Jeżeli prowadzisz firmę i nie osiągasz zbyt dużych sukcesów, być może jednym z powodów jest słaby marketing, bez którego nie da się dzisiaj przebić do świadomości potencjalnego klienta. Dlatego też chcąc wypromować swoją działalność, postaw na pozycjonowanie stron w Poznaniu – dzięki niemu zyskasz możliwość dotarcia do dużej liczby klientów i to całkiem tanio, w porównaniu do tradycyjnych form reklamy. Zanim jednak to zrobisz, poszukaj odpowiedniej agencji SEO, która zapewni Ci skuteczne promowanie w wyszukiwarce Google. Na co musisz zwrócić uwagę?

Sprawdź doświadczenie i kwalifikacje

Oczywiście niezależnie od tego, jakiego rodzaju usług poszukujesz, w pierwszej kolejności powinieneś zwrócić uwagę na to, jakie doświadczenie i kwalifikacje posiadają specjaliści. To właśnie ich umiejętności oraz wiedza, będą miały największy wpływ na to, czy pozycjonowanie stron Poznań będzie skuteczne, czy też nie. Zapoznaj się więc dokładnie ze stroną internetową, poznaj zakres prowadzonych działań i poczytaj historię firmy – dzięki temu dowiesz się o niej jak najwięcej, co pomoże Ci podjąć ostateczną decyzję.

Zweryfikuj dotychczasowe sukcesy i porażki

Profesjonalna agencja SEO powinna pochwalić się dotychczasowymi realizacjami oraz współpracą z klientami – bez tego trudno będzie Ci zweryfikować jej skuteczność. Wszelkie case study, portfolio czy referencje również powinny znaleźć się na stronie internetowej agencji – zweryfikuj to, podobnie jak kompleksowość świadczonych usług. Firma powinna zapewnić Ci audyt strony, optymalizację witryny, a także raporty, dzięki którym będziesz wiedzieć, jak przebiega pozycjonowanie strony i czy jest skuteczne.

Dowiedz się, jak wygląda umowa

A w szczególności okres wypowiedzenia i czy w ogóle jest on w niej zawarty. Musisz bowiem zabezpieczyć się na wypadek, gdyby działania specjalistów okazały się niewystarczające – w takiej sytuacji powinieneś mieć możliwość zakończenia współpracy w odpowiednim okresie i to bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jeżeli umowa nie obejmuje takiego okresu wypowiedzenia, być może lepiej będzie skorzystać z usług innej agencji SEO.

Zapytaj o cennik usług

Pozycjonowanie może być realizowane całkiem tanio, szczególnie w porównaniu do innych, klasycznych metod reklamowania się, np. w prasie czy telewizji. Musisz jednak pamiętać, że często wysokiej jakości usługi kosztować będą więcej i z pewnością niekiedy warto dołożyć te kilka złotych, by móc znaleźć się na czele rankingu firm w wyszukiwarce Google. Oczywiście warto porównać ceny pozycjonowania stron WWW w różnych firmach i dostosować tę kwestię do własnych możliwości.

Przeczytaj opinie na temat firmy

I na koniec jeden z najlepszych sposobów na weryfikację profesjonalizmu oraz jakości świadczonych usług przez agencję SEO. Dzięki opiniom jej dotychczasowych klientów, jakie znajdziesz w Internecie, będziesz mógł upewnić się, czy jej działania są wystarczająco profesjonalne i czy rzeczywiście będzie ona w stanie wypozycjonować Twoją stronę w stu procentach skutecznie. Opinii szukaj w Google, na portalach społecznościowych oraz na branżowych forach czy stronach internetowych – dzięki temu unikniesz ryzyka podjęcia współpracy z firmą, która nie przykłada się do swoich działań albo nie posiada wystarczającego doświadczenia.