Firma Spikon oferuje swoje usługi na najlepszym poziomie, dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do oczekiwań i wymagań każdego właściciela firmy. Pracownicy firmy posiadają długoletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego oferują swoim klientom profesjonalne oprogramowanie call center, do którego będą mieli nieograniczony dostęp z każdego miejsca na całym świecie. Firma Spikon zadba również o to, aby każdy przedsiębiorca otrzymał szybkie i fachowe doradztwo w doborze odpowiedniej oferty. Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest ciągły rozwój przedsiębiorstwa, dlatego proponuje swoim klientom możliwość negocjowania warunków współpracy. Jest to niezwykle ważne dla początkujących działalności, aby nie musieli oni ponosić wielkich kosztów związanych z prowadzeniem firmy. Warto też zaznaczyć, że każdy klient ponosi stosowną świadczenie tylko w momencie, kiedy używa danej usługi.

Spikon: skuteczność i profesjonalizm

Firma stawia na to, aby telefonia internetowa była łatwa i intuicyjna. Dzięki czemu właściciel firmy, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez tracenia cennego czasu na naukę oprogramowania. Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Pracownicy Call Center zapewnią niezbędną pomoc indywidualnie do wymagań klienta i wielkości jego przedsiębiorstwa. Call Center obsługuje różne działy, w czasie czekania klienta na połączenie z konsultantem słyszy on muzykę, którą klient firmy Spikon może wybrać według swoich oczekiwań. Również osoba czekająca na połączenie będzie poinformowana na bieżąco o długości czekania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących na rozmowę. Spikon dba o to, aby każdy klient mógł rozwijać swoją firmę i usprawniać jej funkcjonowanie dzięki usługom(dialer, windykacja, VoIP) firmy. Spikon ciągle pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby ciągle podnosić jakość swoich usług. Każdy przedsiębiorca nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z instalacją oprogramowania, a Firma Spikon zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny. Firma ma na swoim koncie współpracę z wieloma klientami, którzy nawiązują współpracę na dłuższy czas. Spikon cały czas się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej działalności. Niezwykle ważne jest to, że oprogramowanie umożliwia odnalezienie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna działalność nie chce tracić cennych klientów, poza tym dobry kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej działalności. Dla firm, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia szybki monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center klienci mogą w prosty i szybki sposób przeprowadzić rozliczenia kampanii i konsultantów call center. Klienci mogą również ocenić kompetencje i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel przedsiębiorstwa, będzie wiedział, jakie ewentualne zmiany wprowadzić, aby polepszyć i usprawnić relacje ze swoimi klientami.